ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • خوبم ومرسی

    چه لحظه درد آوریه

     

    اون لحظه که میپرسه : خوبی ؟

     

    بغض تو گلوت میپیچه

     

    ۵ خط تایپ میکنی ، ولی به جای ارسال

     

    همه رو پاک می کنی و می نویسی :

     

    خوبم مرسی تو خوبی

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    نفیسه
    ساعت9:38---24 مرداد 1392
    سلام ممنون که اومدی و بهم سر زدی

    واقعا خوشحالم کردی

    آهنگم هم از علی لهراسبی اسمشم هر شب

    بازم بیا خوشحال میشم


    ممنون...


    یاسی
    ساعت0:34---24 مرداد 1392




    چیزی دارد تمام می شود



    چیزی دارد آغاز می شود



    ترک عادت های کهنه



    و خو گرفتن به عادت های نو



    این احساس چنان آشناست که گویی هزاران بار زندگیش کرده ام



    می دانم و نمی دانم



    سلام با افتخار لینک شدید
    ممنو____________ن .....کار با شما هم برای ما افتخار هستش ممنون...که تشریف اوردید...


    تنهای شیطون
    ساعت0:33---24 مرداد 1392
    من همیشه هستم عسیسم شما نبیدی گلکم میسی که بهم سر وزدی جیگملم
    ممنون....ولی خیلی کم سر میزین..نننننننننننننننن


    نفیسه
    ساعت17:00---23 مرداد 1392
    سلام

    وبلاگ قشنگی داری و من از خوندن مطالبش لذت بردم

    خیلی جالب بود برام

    منم یک وبلاگ با مطالب عاشقانه دارم

    اگه بیای و بهم سر بزنی خوش حال میشم

    راستی اگر خواستی برام کامنت بزار و نظر بده

    در ضمن من هر روز قسمتی از داستان زندگیمو مینویسم

    توصیه میکنم حتما بخونش.

    مرسی

    www.miadasheghaneh.loxblog.com


    چشم سر میزنیم....


    anahita
    ساعت16:33---23 مرداد 1392
    یکی از خصوصیات خوبم اینه که:



    کسی ک منو دوس داشته باشه هیچ وخت پیر نمیشه



    یا دق مرگش میکنم یا خودش جوون مرگ میشه !


    نننننننن ولی این خصوصیات بده هااااااهههههههههههههههههههههههههه


    anahita
    ساعت16:30---23 مرداد 1392
    بیشترین دروغی که در این دنیا گفته ام…



    این کلمه است….خوبم…
    ابجی لایک...کاش همه قلب داشتن.و میفهمیدن...


    farnaz
    ساعت20:49---22 مرداد 1392
    داداشی لینکشو میخوای عایا؟


    ابجی کدش رو می خواستم ابجی......ممنون..


    anahita
    ساعت18:56---22 مرداد 1392




    مجنون هميشه مرد نيست

    گاهي مجنون دختركي تنهاست

    كه زماني ليلي كسي بود
    لایک....جالب بود...


    نفیسه
    ساعت16:04---22 مرداد 1392
    سلام

    وبلاگ قشنگی داری و من از خوندن مطالبش لذت بردم

    خیلی جالب بود برام

    منم یک وبلاگ با مطالب عاشقانه دارم

    اگه بیای و بهم سر بزنی خوش حال میشم

    راستی اگر خواستی برام کامنت بزار و نظر بده

    در ضمن من هر روز قسمتی از داستان زندگیمو میخویسم

    توصیه میکنم حتما بخونش.

    مرسی

    www.miadasheghaneh.loxblog.com


    چشم سر میزنیم....ولی اهنگت خیلی جالب بود..


    farnaz
    ساعت12:12---22 مرداد 1392
    داداشی کدوم اهنگشو میخوای؟


    ابجی مممنون...ابجی کامنت دادم...


    mahdie khanoom
    ساعت15:56---21 مرداد 1392
    حالم خوب است...







    فقط.....







    دلم یک کوچه می خواهد...







    بی بن بست...







    وبارانی نم نم...







    ویک خدا...







    که کمی باهم راه برویم...







    همین!!!







    دلم کفش نمیخواهد...







    پاپوشی از چمن میخواهد...







    دلم باران میخواهد...







    دلم هیاهو نمی خواهد...







    می خواهد اندکی با سکوت و نسیم و باران قدم بزند...







    همین!
    این سخن یک لایک می خواد....


    f.s
    ساعت15:33---21 مرداد 1392
    مواااااااااافقم

    قشنگ بود
    ممم_______________ن_____ون


    f.s
    ساعت15:26---21 مرداد 1392
    موااااااااافقم
    خیلی قشنگ بود


    farnaz
    ساعت14:50---21 مرداد 1392
    مثله همیشه عالی بود داداشییییییی
    ممنون اجی....


    farnaz
    ساعت14:49---21 مرداد 1392
    سلام داداشی من ک دیروز اومدم سی ام گذاشتم عجببب
    ابجیاره ولی هنگ بودم...معذرت. اجی...


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : شنبه 30 اسفند 1388 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه